Voorbereidingen Aussie - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Nicole nvt - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Aussie - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Nicole nvt - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Aussie

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 April 2009 | Jemen, Sanaa

Hallo allemaal,

Op advies van een collega (Judith bedankt!) heb ik deze site gevonden!

Ik ben maar vast begonnen met schrijven, dan kan ik meteen even oefenen in alle rust hoe dit allemaal werkt, dan zit ik tenminste niet in Australie te klungelen.

Ik sta op de kop van allerlei dingen die ik nog moet regelen.
Gelukkig heb ik van vrienden al veel spullen gekregen, zoals een backpack rugzak, een lampje voor op je hoofd (patsel noemen ze dat geloof ik? Geen idee hoe je het allemaal schrijft), microvezel handdoekjes ..etc etc. Erg fijn dus, als ik het allemaal zelf had moeten kopen, was ik ineens eens een stuk armer geweest!

Ik heb nog NIETS geregeld voor mijn reis IN Australie, maar dat ga ik allemaal wel in het vliegtuig uitzoeken. Ik heb immers tijd zat (22 uur)! Da's trouwens het enige waar ik wel heeeeel erg tegenop zie: het vliegen!! Ik heb serieus vliegangst!!! Heb nu al kriebels in mijn buik, netzoals je je hebt laten overhalen om met iemand in een achtbaan te gaan, terwijl je eigenlijk niet durft.....
Maar goed.... het zal vast goed gaan...

Nog 1 dagje werken na vandaag en dan zit het er op. Morgen nog even snel mijn stoel reserveren, zodat ik in iedergeval genoeg beenruimte heb, anders moet ik mijn lange stelten in mijn nek leggen en dat is niet zo fijn denk ik.

Ik ga zo maar eens even een lijstje maken, zodat ik niets kan vergeten...


  • 13 April 2009 - 06:45

    Jannie:

    Heyhey!

    Heb zojuist je vluchtgegevens nagekeken. Dus nu ben je van Hong Kong naar Sidney aan het reizen!! Overal stond 'on time' bij, dus da's in ieder geval wel prettig. Hoop dat de vlucht je meeviel, en hoop ook dat we snel wat van je horen vanuit 'down under'

    Geniet ervan!

    Liefs,
    Jannie

  • 13 April 2009 - 11:39

    Jannie:

    Flight: (CX) Cathay Pacific Airways 139
    Departure Date: Mon Apr 13, 2009
    Status: Landed On-time

    Je bent er!!!

  • 13 April 2009 - 17:32

    Agnes:

    Ik hou je in de gaten... Ik vind het geloof ik allemaal net zo spannend als jij..
    Geniet er lekker van meis!
    Tot snel..

    Liefs

  • 14 April 2009 - 08:18

    Fanny:

    Hopelijk heb je een goede reis gehad en is deze meegevallen. Heel veel plezier en geniet van al het moois!!!!
    Liefs Fanny

  • 14 April 2009 - 14:29

    Benno:

    Hé Nicole, ben je al geland of laat je niks weten i.v.m. je vliegangst. Wij zijn benieuwd naar je verhalen dus schrijf gauw iets over je reis,

  • 15 April 2009 - 20:15

    Alex:

    Jij donderse meid! Dit ff vlug geregeld allemaal. Gelijk heb je hoor! Ik zal met spanning en veel inmteresse je berichten volgen.Geniet daar in down under!
    groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 7734

Voorgaande reizen:

15 Juli 2011 - 18 Juli 2011

Citytrip ROME

12 April 2009 - 04 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: